T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI
T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından işletilen www.icisleri.gov.tr web sitesini ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.
Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde, çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.
Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.
Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.
Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;
İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.
Oturum Çerezleri (Session Cookies) |
Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. (ASP.NET_SessionId) |
Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:
Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresini ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.
Kanunun “ilgili kişinin haklarını düzenleyen” 11. maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Başvuru Formunu’nu Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.
İHALE İLANI
T.C
SİMAV KAYMAKAMLIĞI
Köylere Hizmet Götürme Birliği
T.C. Zafer Kalkınma Ajansı destekli TR33/23/ SOGEP/K1 Referans numaralı; "Simavlı Kadınlar Mesleğini Seçiyor İstihdama Katılıyor" projesi için, Derslik, Atölye Mobilya ve Eğitim Araçları mal alımı mal alımı açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
1 - İdarenin
a) Adresi : Simav Hükümet Konağı Kat: 4- Simav/ KÜTAHYA
b) Telefon ve faks numarası : 274 5138347 - 274 5138347
c) Elektronik posta adresi (varsa) : khgbsimav@hotmail.com
2 - İhale konusu mal alımının
a) Niteliği türü ve miktarı :
40 Ad. 3.2.1 Masa: 180*80*75 cm, (boy*en*yükseklik), metal profil ayak, antrasit ya da beyaz renkli,
22 Ad. 3.2.2 Derslik Dolabı: 192*80*40, 4 kapaklı, camlı, ayarlanabilir profil ayak, antrasit ya da ceviz renkli,
9 Ad. 3.2.3 Öğretmen Sandalyesi: 85*58*62 cm, suni deri veya kumaş, kollu, plastik ayaklı, tekerlekli, amortisörlü,
8 Ad. 3.2.4 Öğretmen Masası: 120*600*75 mm, 1 çekmeceli kilitli, antrasit ya da ceviz renkli,
100 Ad. 3.2.5 Kursiyer Sandalyesi: Plastik beşgen ayak pingolu amortisörlü monoblok sandalye Değişik Renkler,
4 Ad. 3.2.6 Sehpa: 80*50*42, Kalınlık:Üst tabla 30mm, kenar 2mm pvc kaplama, antrasit ya da ceviz renkli,
2 Ad. 3.2.7 Depolama Rafı: 150x40x50 cm, Mutfak Gereçleri Depolama Rafı, paslanmaz çelik, antrasit ya da beyaz renkli,
3 Ad. 3.2.8 Ayaklı Dolap: 192*80*40, 4 kapaklı, camlı, ayarlanabilir profil ayak, antrasit ya da ceviz renkli,
5 Ad. 3.2.9 Yemek Masas:140*80, metal ayak, dikdörtgen, akçaağaç werzalit tablalı,
18 Ad. 3.2.10 Yemek Masası Sandalyesi: Hilton Sandalye Yükseklik: 90 cm Oturma Genişliği: 38 cm Derinlik: 43 cm Oturma Yüksekliği: 49 cm Kırmızı yada Mavi renk,
2 Ad. 3.2.11 10 Parça Tırtıl Masa: Ebatlar: 520cm*60cm *54h, 10 Parça, Sivri Kenarlar Yuvarlatılmış, çok renkli, ana sınıfına uygun,
2 Ad. 3.2.12 5 Parçalı Kreş U Masa: Ebatları: Çap: 280*120*54 Cm,5 Parça, U Düzeninde, çok renkli, ana sınıfına uygun,
4 Ad. 3.2.13 3 Parça Daire Masa: Ebatlar: 130cm*54h, Sivri Kenar Ve Köşeler Yuvarlatılmış, çok renkli, ana sınıfına uygun,
25 Ad. 3.2.14 Kreş Sandalyesi: 32 Cm Yükseklik – 30 Cm Oturma Alanı Yüksekliği, Plastik, çok renkli, ana sınıfına uygun,
1 Ad. 3.2.15 Açık Gözlü Ayakkabılık: 20 Gözlü, Sunta Lam, çok renkli, ana sınıfına uygun,
4 Ad. 3.2.16 Figürlü Portmanto: En Az 150x35x160 Cm, Sunta Lam, ana sınıfına uygun,
2 Ad. 3.2.17 Ana Sınıfı Dolabı: 16 Gözlü, Kapaklı, 150*120h*35 Cm, ana sınıfına uygun,
2 Ad. 3.2.18 Kitaplık: 87*21*137h, Ağaç Kitaplık Sunta Lam, Çocuklar İçin Uygun Sağlıklı Boya Kullanılmış,,
1 Ad. 3.2.19 Ecza Dolabı: Çift Kapak, 62*50*12 Cm,
30 Ad. 3.2.20 Atölye Sandalye: 2.5 Cm. Çapında 1.00 Mm.Et Kalınlığında Borudan Mamul Vinylex Ya Da Kumaş Minderli, antrasit vega sandaye,
2 Ad. 3.2.21 KıyafAskılığı: • Metal, En Az 160 Cm Yükseklik, Ayaklı, Taban Çapı En Az 40 Cm, 80 Kg Ye Kadar Taşıma Kapasiteli,,
12 Ad. 3.2.22 Eğitici Oyuncak: Fen Ve Doğa Oyuncaklarının Yer Aldığı, 3-6 Yaşa Uygun Muhtelif Oyuncaklar, ana sınıfına uygun,
2 Ad. 3.2.23 Kreş Duvar Süslemeleri: 60 Cm, Muhtelif Renklerde,,
1 Ad. 3.2.24 Kreş Kapı Giydirme: İç Mekân İçin Uygun, 205-215 Cm, Ağaç Figürlü,
30 Ad. 3.2.25 Plastik Kap: Dikdörtgen, 5 lt, kilitli, oyuncak kabı,
2 Ad. 3.2.26 Sihirli Kağıt Yazı Tahtası: 85x56cm Boyutunda “Rakam, 85x56cm Boyutunda “Boyama,
8 Ad. 3.2.27 3lü Milli Levha: 40*60 Cm, Çerçeve Çıtaları 2,5 Cm, Md, 6 Ad. 3.2.28 Sınıf Panosu: Ebatlar: 105*70 Cm, Ahşap,
2 Ad. 3.2.29 Konfeksiyon Kesim Masası: 40x40 1.20 Demir Profil Fırın Boya Suntalam Tabla 4 Kenar 2 Milim Pvc, 130*180 cm,
1 Ad. 3.2.30 Pano ve Galoşluklu Bank:120*35*90 H, İki Gözlü, Oturmalıklı,
5 Ad. 3.2.31 Beyaz Tahta: 240*120 Cm, Leke Tutmaz, Parlama Yapmaz(Çelik Emaye),
b) Yapılacağı yer : Simav İlçesi İdarenin belirlediği yere
c) İşin süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 60 takvim günüdür.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : Simav Hükümet Konağı Kaymakamlık Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 28.09.2023 - 12.00
4 - İhaleye Katılabilmek İçin İsteklilerde Aranılan Şartlar, Belgeler ve Yeterlik Kriterleri
a ) Tebligat için adres beyanı; ayrıca irtibat için telefon numarası ve faks numarası ile elektronik posta adresi.
b ) Bu şartnamede belirlenen geçici teminat.
c ) Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri.
1- Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi.
2- Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi veya bu hususları tevsik eden belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri.
ç ) KHGB İhale Yönetmeliğinin 11. maddesinde sayılan durumlarda olunmadığına ilişkin taahhütname
d ) Vekaleten ihaleye katılma halinde, istekli adına katılan kişinin noter tasdikli vekaletnamesi ile noter tasdikli imza beyannamesi.
e ) Ortağı olduğu veya hissedarı bulunduğu tüzel kişiliklere ilişkin beyanname.
f ) İhale dokümanının satın alındığına dair belge
g ) SGK borcu yoktur belgesi
ğ ) Şekli ve içeriği bu Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
h ) Ticaret sicil gazetesi
ı ) Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası Belgesi.
1) Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içerisinde bulunduğu yılda alınmış ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına veya ilgili Meslek Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
2) Tüzel kişi olması halinde, mevzuatı gereği tüzel kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içerisinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge,
i ) Vergi borcu yoktur belgesi
Ekonomik ve Mali yeterliliğe ilişkin istenen belgeler :
Bu madde boş geçilmiştir...
Mesleki ve Teknik yeterliliğe ilişkin istenen belgeler :
Bu madde boş geçilmiştir...
5 - Bu ihalede benzer iş olarak ;
6 - İhale; Birlik İhale Yönetmeliği gereğince Açık İhale Usulü ile yapılacaktır.
7 - a) Açık ihale usulünde teklifler yazılı olarak yapılır. Teklif mektubu, bir zarfa konulup kapatıldıktan sonra zarfın üzerine isteklinin adı, soyadı veya ticaret unvanı ile hangi işe ait olduğu yazılır. Zarfın yapıştırılan yeri istekli tarafından imzalanır, kaşesi veya mührü basılır. Bu zarf geçici teminata ait alındı veya geçici teminat belgesi ve ihaleye katılabilme şartı olarak istenilen diğer belgelerle birlikte ikinci bir zarfa konularak kapatılır. Dış zarfın üzerine isteklinin adı ve soyadı veya ticaret unvanı ile tebligata esas olarak göstereceği açık adresi ve teklifin hangi işe ait olduğu yazılır.
b) Teklif mektubunda ihale dokümanının tamamen okunup kabul edildiğinin belirtilmesi, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ile birbirine uygun olarak açıkça yazılması, üzerinde kazıntı, silinti, düzeltme bulunmaması ve teklif mektubunun ad, soyad veya ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olması zorunludur. Bunları karşılamayan teklifler reddedilir ve hiç yapılmamış sayılır. Teklif mektuplarının istekli tarafından imzalanması ve bu mektuplarda ihale dokümanının tamamen okunup kabul edildiğinin belirtilmesi, teklif edilen fiyatın rakam ve yazı ile açık olarak yazılması zorunludur. Bunlardan herhangi birine uygun olmayan veya üzerinde kazıntı, silinti veya düzeltme bulunan teklifler reddedilir ve hiç yapılmamış sayılır.
8 - İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
9 - İhale dokümanına Simav Hükümet Konağı Köylere Hizmet Götürme Birliği Başkanlığı’den ücretsiz olarak bakılabilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dökümanını satın almaları zorunludur. İhale dökümanı 10.000,00 TL karşılığı verilmektedir.
10 - İstekliler tekliflerini,iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
11 - Teklifler; 28.09.2023 tarih ve saat 11.30’e kadar Simav Köylere Hizmet Götürme Birliği Başkanlığı'na verilebilecektir. Posta yoluyla gönderilen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
12 - İstekliler teklif edilen bedelin en az %3’ü tutarında kendi belirleyecekleri oranda geçici teminat vereceklerdir.
13 - Verilen tekliflerin geçerlik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 90 takvim günü olmalıdır.
14 - Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.
15 - Bu ihalede fiyat farkı verilmeyecektir.
16 - Birliğimiz 2886 ve 4734 sayılı Kanunlara tabii olmayıp, 28.04.2007 tarih ve 26506 sayılı Resmi Gazetede yayınlanan yönetmelik hükümleri geçerlidir. İdare ihaleyi yapıp yapmamakta ve uygun bedeli tespitte serbesttir.
17- Ortak girişimler ihaleye teklif veremeyecektir.
III - DİĞER HUSUSLAR
1- İhale konusu malzeme; T.C. Zafer Kalkınma Ajansı destekliTR33/23 SOGEP/K1 referans numaralı proje için, satın alınacak malzeme.)
2- İhale konusu malzemenin ödemesi; Kabul işlemleri bitirilip, Fatura tanzim edildiğinde 15 gün içinde yüklenici hesabına ödemesi yapılabilir. Ödemelerdeki gecikmeden idarenin her hangi bir sorumluluğu bulunmamaktadır. İstekli geç ödemelerden dolayı her hangi bir fiyat farkı yada benzeri bir talepte bulunamaz.
3- 28/09/2023 tarihinde yapılacak ihaleye ait dosyaların 28/09/2023 tarihi 11.30 a kadar Köylere Hizmet Götürme Birliği Başkanlığına elden teslim edilecektir. Belirtilen süre zarfında teslim edilmeyen dosyalar işleme alınmayacaktır.
4- İhale dosya bedeli ve geçici teminatı nakit olarak yatırmak isteyenler Simav Köylere Hizmet Götürme Birliğinin T.C. Ziraat Bankası Simav Şubesi TR22 0001 0001 8032 0013 2850 01 İban nolu hesaba yatırabilir.
5- Birlik İhale Yönetmeliğinin 45. Maddesine istinaden bu işte fiyat farkı ödenmeyecektir.
6- Bütün tekliflerin red edilmesinde ve ihalenin iptal edilmesinde Birlik yetkilidir. Birliğe bu işleminden dolayı her hangi bir hak talebinde bulunulamaz.
7- Satın alınan malzemelerin montaj tarihi idare tarafından belirlenerek yükleniciye bildirilecektir. Yüklenici, idarenin bildiriminden itibaren 30 (Otuz) gün içerisinde montajı tamamlanmak durumundadır.
|
Bünyamin KARALOĞLU |